Hrvatska
 

Istraživanje Dr. Heinera Boettgera

06.04.2013 - Objava Helen Doron English

Sveukupno 97% roditelja djece polaznika Helen Doron Early English škola u Njemačkoj izrazili svoje zadovoljstvo!

U nedavnoj akademskoj studiji, roditelji i polaznici su izjavili kako su Helen Doron Early English tečajevi povećali samopouzdanje učenika u sposobnosti razgovaranja na engleskom jeziku.

(Misgav, Izrael, prosinac 2012)

Dostupni su rezultati studije koju je proveo Odsjek za nastavu na engleskom jeziku na katoličkom sveučilištu Eichstaett-Ingolstadt u Njemačkoj. U studiji je sudjelovalo ukupno 1038 ljudi: 280 učenika (1 – 18 godina) i 758 roditelja. Studija i naknadni zaključci pokazuju kako kombinacija zabavnog i pozitivnog okruženja s kvalitetnom nastavom i visokoeduciranim učiteljima pomaže učenicima usvojiti engleski jezik na razini primjerenoj njihovoj dobi. Znanstvenici predvođeni prof. dr. Heinerom Boettgerom, proveli su kvantitativna i kvalitativna terenska istraživanja u 10 nasumično odabranih Helen Doron centara za učenje u Njemačkoj. Upitnici su uključivali pitanja o kvaliteti tečajeva i ponuđenih materijala u Helen Doron Early English sustavu, motivaciji roditelja i djece koja sudjeluju na tečajevima, dječjem uspjehu u školi, jezicima koji se koriste kod kuće i ostalim društveno važnim čimbenicima.

  • Preko 94% ispitane djece uživa u tečajevima, što ih jako motivira za sudjelovanje na satu te pozitivno utječe na njihov napredak. 
  • Većina djece ostaje u Helen Doron školi po nekoliko godina što predstavlja pokazatelj visokog stupnja zadovoljstva s nastavom.
  • 74% ispitanika smatra da djeca u redovnoj školi postižu bolje rezultate zbog pohađanja tečajeva engleskog jezika u Helen Doron školi, dok je 71% djece izjavilo da nema tremu pričati naglas na engleskom jeziku ispred drugih učenika u svom razredu.
  • 82% ispitanih učenika uvjereno je da ti tečajevi podižu razinu samopouzdanja te ih je 91% izjavilo da se osjećaju ugodno i sigurno u komunikaciji na engleskom jeziku.
  • Preko 97% roditelja djece upisane na Helen Doron satove engleskog izjavilo je da su zadovoljni, a 95% njih smatra da Helen Doron tečajevi imaju pozitivan učinak na sveukupni uspjeh njihove djece u redovnoj školi.

Cilj ovog istraživanja provedenog u ime Helen Doron Ltd bio je istražiti na koji način djeca uče engleski u specifičnom kontekstu Helen Doron Early English centara, kao i saznati na koji način Helen Doron metoda utječe na socijalne vještine i strategije učenja. Istraživači ovakav uspjeh pripisuju pozitivnim emocionalnim elementima kao što su zabava i zadovoljstvo pri učenju, što čini sastavni dio Helen Doron tečajeva. Čimbenici kao što su zabava i zadovoljstvo pri učenju bitno doprinose neuro-psihološkom stupnju razvoja. Ono što je naučeno ili usvojeno s pozitivnim osjećajem bit će pohranjeno u mozgu dugoročnije. Ostale čimbenike uspjeha čine učenje u malim grupama, neprekidno usavršavanje učitelja, originalna i poticajna glazba i materijali te vrlo visok stupanj individualnog pristupa svakom učeniku. Od prosinca 2012. preko 1,5 milijuna djece uči engleski u Helen Doron školama. Pogledajte video u kojem prof. dr. Heiner Boettger objašnjava rezultate istraživanja: