Hrvatska
 

Međunarodno franšizerstvo – po vašoj mjeri?

10.11.2017 - Objava Helen Doron English

Kupovina međunarodne franšize je kao brak. Postoji jako puno toga što trebate znati prije no što kažete „Uzimam“. Naposljetku, upuštate se u dugoročnu obavezu koja zahtjeva veliko ulaganje. Kao što ulažete puno vremena i energije u upoznavanje svog životnog partnera, isto biste tako trebali uložiti vrijeme u istraživanje svega što možete saznati o potencijalnom franšizeru-partneru prije no što odlučite potpisati ugovor.

No, iako vam detaljna revizija može pomoći da otkrijete mnogo o franšizi koju planirate kupiti, a reputacija tvrtke i praćenje uspjeha može uvelike ublažiti sve sumnje koje biste mogli imati, zaista ne postoji bolji način informiranja od posjeta glavnom uredu.

Tamo ćete dobiti intimniji dojam o osobi s kojom ćete poslovati. Posjeta će vam pružiti detaljniji uvid u funkcioniranje tvrtke od vrha do dna, što vam omogućava da shvatite viziju i vrijednosti tvrtke iz prve ruke. Razgovarajte s ljudima koji razvijaju programe i dobijte dublje razumijevanje metodologije. Upoznajte ljude koji će biti odgovorni za trening, marketing i logistiku te pomoć pri razvoju vašeg poslovanja. Pitajte pitanja i pažljivo procijenite odgovore.

Postupak otkrivanja i informiranja je obostran jer omogućuje objema stranama da se u potpunosti upoznaju. Iako ćete većinu svakodnevnih poslova obavljati samostalno, ipak ćete ovisiti o glavnom uredu da ispuni svoje unaprijed dogovorene obaveze. S druge strane, franšizna organizacija će procjeniti imate li, kao potencijalni franšizer, ono što je potrebno za uspjeh u zahvalnom, ali konkurentnom tržištu, te ispunjavanju ciljeva koje ste postavili zajedno.

Zapamtite, ne kupujete samo proizvod. Kupujete dio etabliranog poslovanja i postajete dio šire globalne zajednice. Budite sigurni da dobivate konja za trku – snažni, međunarodni brend koji pruža sigurnu odskočnu dasku za vaše novo poduzetništvo.

Posjet uredu je neophodan kako biste shvatili je li kupovina obrazovne franšize pravi odabir za vas.

Anne Gordon
Anne Gordon,
potpredsjednica Odjela poslovnog razvoja