Hrvatska
 

SUCCESS! Kako smo poboljšali učenje engleskog jezika u Austriji

25.01.2017 - Objava Helen Doron English

Kako smo poboljšali učenje engleskog jezika u Austriji

Kako je predanost jedne žene pomogla u tome da buduće generacije u Austriji imaju bolju budućnost.

Ako ste majka i zaposleni ste, to je uvijek izazov. Toliko je čimbenika koji utječu na vaš život, uključujući gdje živite i kakvim poslom se bavite. Je li moguće pronaći ravnotežu između posla i privatnog života? Ako pitate Moniku Laschkolnig, moguće je. Ona vjeruje da njena karijera nacionalne franšizerke pruža idealnu ravnotežu za zaposlene majke. „Kao Helen Doron učitelj, možete birati kojim danima i koliko sati želite raditi. To je posao kojeg vode žene na svim razinama , a žene, tj. majke su uglavnom te koje odlučuju o upisu svoga djeteta na neku aktivnost.

Porijeklom iz Poljske, s magisterijem iz engleskog jezika, Monika se udala i preselila u Austriju, gdje su se rodila njena djeca. Za majku male djece, posao Helen Doron učiteljice se pokazao dobrim izborom jer si je mogla isplanirati raspored u skladu s obiteljskim obvezama. Kada je dobila priliku postati nacionalnom franšizerkom, nije se dvoumila. Odlučila je promijeniti, ne samo svoj ,nego i živote austrijske djece.

„Helen Doron franšiza promijenila je obrazovanje u Austriji – iako to nije  bilo jednostavno,“ objašnjava Monika. Kaže se da je “kopiranje” najiskreniji oblik laskanja. Upravo to se dogodilo kao posljedica uspjeha Helen Doron programa za vrtiće. „Utjecali smo na kompletan pristup učenju engleskog jezika u ranoj dobi u Austriji. Uspjeh našeg vrtićkog programa skrenuo je pažnju odgovornih za razvoj programa u vrtićima. Vidjeli su da naš sustav funkcionira, sviđa se roditeljima i uspješan je,“ nastavlja Monika.

Zbog Monikinog uspjeha, sva djeca od tri godine na dalje u austrijskim vrtićima sada imaju pravo na jedan besplatan sat engleskog jezika tjedno. Ipak, Monika naglašava da postoje znatne razlike u pristupu. „To nikako nije isto kao ono što mi nudimo! Metodologija, učitelji i male grupe faktori su koji donose kvalitetu. U Austriji, većina ljudi je čula o nama sve najbolje, te da je naša metoda učenja engleskog jezika jako zabavna.“

Monikina odluka da postane nacionalna franšizerka utjecala je na dobar način i na njenu djecu. „Moja kći Caroline odrasla je uz Helen Doron metodu. Uključila se kada je napunila godinu dana jer tada još nismo imali Baby's Best Start tečaj.  Nakon pet godina učenja engleskog jezika prema Helen Doron metodi, upisala je internacionalnu školu, u razred za izvorne govornike engleskog jezika, iako ona to nije bila. Sada je u srednjoj školi, također u razredima za izvorne govornike engleskog i njemačkog jezika, što je dosad nezabilježen slučaj. Moj sin Kian ima 7 godina, završava prvi razred i također jako dobro komunicira na engleskom.“

Uz postizanje odličnih rezultata u učenju engleskog jezika, Monika dodaje da Helen Doron metodologija ima pozitivan učinak i na druge aspekte života učenika. „ Na nacionalnom testu iz matematike, kći jedne od Helen Doron franšizerki zauzela je treće mjesto na nacionalnoj razini, sin druge franšizerke sedmo, a sin treće franšizerke prvo mjesto u svojoj pokrajini. Znamo i za druge naše učenike koji su imali odlične rezultate ,ali nikada nismo vodili detaljnu evidenciju. Učenjem engleskog jezika mozak se kompletno razvija, zbog čega se i u drugim predmetima postižu odlični rezultati.“

Monika se prisjeća kako je u proteklih 18 godina u Helen Doron obitelji utjecala na učenike koji su sada i sami roditelji. „ Volim Helen Doron metodu! Smatram da je vrlo korisna. Prekrasno funkcionira. Jako sam počašćena što su neki moji učenici i sami postali učitelji u mojim centrima. Metoda im je bila toliko zabavna da su ju željeli prenijeti drugima! Neki moji bivši učenici dovode svoju djecu na naše tečajeve, tako da se stvarno osjećam poput bake.“

Monika toplo preporuča pridruživanje Helen Doron mreži iz više razloga. „Helen Doron franšizeri ne moraju izmišljati toplu vodu. Oni mogu učiti iz naših iskustava i to je ono zbog čega se ljudi osjećaju ugodno i sugurno kada nam se pridruže. Znaju da imaju potporu u pedagoškom i poslovnom smislu i da pružaju djeci u svojim zajednicama bolju budućnost.“

Njeno austrijsko carstvo nastavlja rasti i razvijati se: „U Austriji imamo 13 centara i još dva nova u planu. Ja sam vlasnik i voditelj dvaju centara. Trenutno imamo 120 učitelja – 70 ih je samozaposleno , a ostali rade kao učitelji u centrima. Sretni smo što svake godine u Austriji podučavamo oko 5 000 djece!“

Moniku posao nacionalnog franšizera ispunjava na više načina: „Biti nacionalni franšizer znači živjeti život u kojemu imaš priliku ostaviti vrijednosti u nasljeđe budućim naraštajima, pružiti bolju budućnost djeci i imati posao koji ima svrhu. Moj život ima smisla jer činim nešto korisno. „