Hrvatska
 

Kako usvajanje drugog jezika utječe na razvoj mozga?

05.04.2016 - Objava Helen Doron English

Učenje drugog jezika zapravo izgrađuje bolji mozak

Helen Doron English izgrađen je na jedinstvenoj metodologiji kojom se engleski podučava poput materinjeg jezika, počevši u najranijoj i ujedno najboljoj dobi za učenje.

Mozak djeteta raste od trenutka začeća. Kada se dijete rodi, sposobno je za disanje, gledanje i naposljetku, fokusirani vid. Unatoč toj sposobnosti, dijete ima na tisuće, na milijune, na milijarde, na trilijune moždanih stanica koje još nisu povezane. Ne može se ništa napraviti s nepovezanom moždanom stanicom – ne vodi nikuda. Sve je u povezanosti. Dakle, kako možemo povezati moždane stanice? Povezuju se kroz poticaje. Moždane se stanice počinju povezivati kroz svaki poticaj koji prime. Što više poticaja prime, to se više povezuju. Jednom povezane, ostaju povezane za cijeli život. Rane veze traju. Nikada niste premladi da počnete učiti.

Helen Doron English programi počinju u dobi od 3 mjeseca i nastavljaju se sve do dobi od 19 godina. Učenje drugog jezika može i treba početi rano te je izrazito korisno za dijete.

Postoji mnoštvo dostupnih informacija o nevjerojatnim koristima dvojezičnosti za vaše dijete. Neki od preporučenih članaka su:

Dvojezična djeca bolja su u razmišljanju izvan ustaljenih okvira

Kako dvojezična novorođenčad razlikuje između dva jezika?

Jezici koje govorite svom dvojezičnom djetetu

Ima li dvojezična novorođenčad bolje pamćenje?