Hrvatska
 

Više od engleskog, vrijednost za cijeli život

27.11.2017 - Objava Helen Doron English

U proteklih 30 godina vidjela sam i doživjela kako je Helen Doron metodologija pomogla djeci da uspješno uče engleski. Iako sam zahvalna da je metoda uspješna, bilo mi je zanimljivo čuti od učitelja, teacher trenera, franšizera i master franšizera da uspješnost metode nadilazi učionicu i da je promijenila njihov obiteljski život, odnose s drugima i način na koji posluju.

To me ne iznenađuje, jer Helen Doron metoda nije samo povezana s učenjem engleskog, ona daje učiteljima i njihovim učenicima podlogu za uspjeh i izvan učionice.

Nedavno mi se preko društvene mreže javio gospodin koji mi je rekao kako je metoda imala dugotrajan utjecaj na njega. Kao bivši Helen Doron učitelj, razumio je da je proces učenja dinamičan i da je sadržaj i metodu učenja potrebno prilagoditi potrebama učenika. Kako se mijenjalo njegovo iskustvo podučavanja i karijera, preselio se u SAD i uspio je iskustvo podučavanja iz Helen Doron škole prenijeti na svoj rad s industrijskim dizajnom.

Helen Doron učitelji su obučavani tako da pozitivno potkrijepljuju djecu i uvažavaju njihov način učenja. Cijeli proces učenja potiče dijete rečenicama kao što je „da, on to može!“. Ta podrška i briga za dijete su u puno pogleda suprotni tradicionalnim metodama poučavanja, a ponekad i roditeljskom odgoju. Ova metoda uči ljude i objašnjava kako dati povratnu informaciju i kako doprinijeti razvoju djeteta. Takav pozitivan pristup stvara zdrav način razmišljanja koji utječe na naše odnose s drugima, a ne samo na one unutar učionice.

Na taj način bi roditelji trebali poticati djecu. Neki roditelji smatraju da trebaju biti kritični i negativni, ali to uopće nije potrbno. Kad roditelji razumiju da je pozitivan odgovor odličan za djecu, to se prenosi na sve njihove odnose; obiteljski život se popravi, može se učiti druge tom ponašanju i koristiti se u raznim situacijama.

Obuka Helen Doron učitelja ne pruža samo kvalifikacije za podučavanje djece bilo gdje u svijetu, već uči i vještinama važnim za život. Kroz našu obuku vidim da učitelji prolaze kroz jedan proces u kojem ne uče samo kako davati pozitivne povratne informacije, već na dubljoj razini pronalaze dijete u sebi. Zaigranost dovodi učitelja na površinu i uči ga tehnikama koje su korisne u svakodnevnom životu. Ne bih se iznenadila da ljudi dođu na naše tečajeve samo da bi se dublje uključili u našu filozofiju jer im pružamo vještine potrebne za život.