Hrvatska
 

Žene se “bacaju na posao” u obrazovnoj franšizi

08.04.2016 - Objava Helen Doron English

Obrazovna franšiza predstavlja jedinstvenu mogućnost za pametne, sposobne žene koje žele uspješno uskladiti unosnu, ispunjavajuću karijeru s obiteljskim životom.

Jesu li žene predodređene za poslovni uspjeh? Prema Enterpreneur's Source, američkoj tvrtki koja se bavi unaprijeđenjem poslovanja, žene su izvanredne u tri područja bitna za poduzetnost: komunikacija, inicijativa i emocionalna inteligencija.

Ove vještine posjeduje i Helen Doron, direktorica Helen Doron Grupe. Doron, stručnjakinja za jezike, pokrenula je internacionalnu franšizu prije trideset i jednu godinu, a u kojoj su otada karijeru izgradile mnoge vješte poslovne žene. Ova globalna obrazovna franšiza osnažuje žene i daje im mogućnost golemog poslovnog uspjeha. Naime, 80% glavnih menadžera Helen Doron tvrtke čine žene. Nadalje, 70% od ukupno 90 master franšizera su žene, a 90% franšizera u 880 centara su upravo žene. Helen Doron omogućuje poduzetnicima pokretanje vlastitih franšiza i pridruživanje ženama u vodećoj poslovnoj mreži koja se bavi učenjem i podučavanjem engleskog jezika. Helen Doron franšiza je dokazan poslovni model, s franšizama koje su među najdugotrajnijima i najjačima u industriji franšiza.

Biti Helen Doron franšizerkom znači voditi uspješan posao i u isto vrijeme provoditi dragocjeno vrijeme sa svojom djecom i obitelji. Danijela Haralović, nacionalna franšizerka za Hrvatsku kaže: "Jedna od najbitnijih činjenica u mom životu jest ta da je naša Helen Doron škola dobila novu učenicu, moju 15-mjesečnu kćerkicu! Iako znam da sam mnogo naučila o metodi i učenicima u ovih sedam godina koliko sam nacionalni franšizer, presretna sam što mogu uživati i aktivno sudjelovati u učenju svog djeteta kao ponosni roditelj na tečaju Baby's Best Start, na koji smo se upisali kad mi je kćerkica navršila četiri mjeseca!"

Gospođa Haralović dodaje "Imam troje djece i svi su učenici Helen Doron škole. Jednostavno sam oduševljena i ponosna na  njihov napredak, kao i na  napredak svih 3800 učenika Helen Doron škola diljem Hrvatske. Sa svojim franšizerima svakodnevno blisko surađujem i stalno napredujemo, otvarajući nove centre diljem zemlje. Usto, presretna sam što su otvorena mnoga radna mjesta i što je smanjena nezaposlenost u našoj zemlji (za Helen Doron Hrvatska trenutno radi 60 učitelja) te sam ponosna što su mnoge odlične učiteljice, koje su potpuno predane svom poslu, dio našeg tima već godinama. Lako je biti žena u Helen Doron svijetu. Možeš voditi uspješan posao i u isto vrijeme biti posvećen svojoj djeci i obitelji."

Alexandra Pickel, nacionalna franšizerka za San Marino i Le Marche u Italiji, oduševljeno tvrdi: "Helen Doron školu otkrila sam kada sam tražila pravu školu za svoje kćerke, koje su dvojezične od rođenja. Shvatila sam da u Helen Doron školi engleski jezik usvajaju s lakoćom! Vlastiti sam centar otvorila 2007. godine, nakon što sam shvatila da na području u kojem živimo nema nikakvih aktivnosti za malu djecu, a pogotovo aktivnosti kojima se potiče razvoj djeteta i njegovog intelekta. Nakon uspjeha prvog centra, odlučila sam postati franšizerom talijanske regije Le Marche kako bi pomogla njenom razvoju. Postigli smo ogroman uspjeh te sada imamo 17 učitelja i 740 učenika, a planiramo otvoriti nove centre i u manjim gradovima i mjestima kako bi Helen Doron škola za engleski bila dostupna svima! "

Pickel dodaje: "Obožavam biti Helen Doron nacionalnom franšizerkom! Nisam htjela biti nečiji zaposlenik i sada sam sama sebi šef, ali sam svejedno dio tima međunarodne mreže. Moj menadžerski stil je vrlo praktičan i blisko surađujem sa svim svojim franšizerima, koji su redom sposobni, neovisni poduzetnici. Helen Doron English poslovni model dopušta razvoj vlastitog poduzetničkog stila.

Ono što mi je bilo važno za pokretanje posla jest činjenica da pridonosim svojoj zajednici, budući da promoviram školu koja potiče razvoj djece i njihovog intelekta. Malene grupe učenika odlične su za razvijanje socijalnih vještina, kao i za razvoj intelektualnih sposobnosti. Toj sam činjenici svjedočila nedavno u našem ljetnom kampu. Primijetila sam zamjetnu razliku u socijalnim vještinama između djece koja već pohađaju našu školu i one koja su po prvi put izložena učenju po Helen Doron metodi. Dakle, vrlo sam ponosna na pozitivan učinak Helen Doron škole na život naše djece."

Prije nego što je Claire (Weigi) Jiang postala glavna Helen Doron franšizerka za Šangaj u Kini, maštala je o pokretanju vlastitog posla. Diplomirala je engleski jezik, ali se nakon završenog fakulteta zaposlila u tvrtki British Petroleum te tamo ostala sedam godina. Međutim, njena želja za učenjem i podučavanjem engleskog jezika nije jenjavala.

"Nakon rođenja sina, odlučila sam se uključiti u rano podučavanje jezika, što mi je puno zanimljivije od naftne industrije" kaže Jiang. "Nakon što sam saznala za Helen Doron metodu, shvatila sam da je to izvanredan način za učenje engleskog jezika. Htjela sam uvesti Helen Doron metodu u Kinu jer je metodologija izvrsna i zaista može pomoći kineskoj djeci u učenju engleskog jezika."

Četiri godine kasnije, Jiang vodi uspješan posao kao Helen Doron glavna franšizerka u jednom od najvećih gradova u zemlji. Otvorila je pet centara, u kojima se školuje preko dvije tisuće učenika koji izuzetno brzo napreduju u učenju engleskog jezika.

Direktorica tvrtke, Helen Doron, oduševljena je ostvarenim uspjehom. "Vrlo sam ponosna što sam dio priče o uspješnim ženama. Ovo je situacija u kojoj svi pobjeđuju, i dok su svi naši franšizeri jednako uspješni, žene su vrlo bitan dio našeg poslovnog uspjeha."

Gospođa Doron pojašnjava: "Žene su ponajprije uspješne u multitaskingu, što je odličan preduvjet za vođenje uspješnog posla. Nadalje, žene imaju izraženiju intuiciju od muškaraca, ili su barem sklonije slušanju svog "unutrašnjeg glasa". To ih čini osjetljivijima na detalje te vrlo lako vide i osjete suptilne signale, koji mogu biti od presudne važnosti kod sklapanja poslova. Žene su također strpljivije i vrlo otvorene u pomaganju i savjetovanju svojih kolegica i kolega, a to je važno za proširenje i jačanje poslovanja. U nekim slučajevima, velika suosjećajnost bolje motivira zaposlenike, a ujedno i privlači nove klijente."