🌞3,2,1 - prijave za ljetne tečajeve su u tijeku! 🌞Upisi

Kako Vašem djetetu olakšati proces učenja?

Sa zadovoljstvom Vam donosimo seriju blog postova, kao i priliku za učenje od edukacijske i lingvističke stručnjakinje Helen Doron. Helen već 30 godina uči djecu engleski jezik. Osnivačica je i glavna izvršna direktorica Helen Doron edukacijske grupe i utemeljiteljica jedinstvene metode podučavanja engleskog jezika, matematike, fitnesa i razvoja djeteta uz korištenje originalnih i revolucionarnih materijala.

Ovaj je blog drugi dio Heleninog odgovora na pitanje: Mnogo djece uči engleski većinu svog života, no svejedno ga ne govori tečno. Kako im Helen Doron metodologija može pomoći?

Ključni sastojak: pozadinsko slušanje

U mom posljednjem blogu, raspravljali smo o tri važne komponente Helen Doron metodologije, a to su: učenje u malim grupama, pozitivne povratne informacije i zabavno učenje koje se postiže kroz igre i pjesmice. Važna sastavnica metodologije je i pozadinsko slušanje. Iskustvo je pokazalo kako je pozadinsko slušanje kod kuće bitno kako bi dijete usvojilo engleski jezik. Helen Doron materijali prepuni su pjesama – sveukupno više od 450 pjesama na engleskom jeziku. Većina je originalna i napravljena posebno za naše programe. Pozadinsko slušanje ne zahtijeva razumijevanje. U početku, dijete ne mora razumijeti što sluša dok se pjesmice puštaju u pozadini tijekom igre, objeda, kupanja ili pred odlazak na spavanje. Na taj se način mozak neprekidno stimulira; stvara se neuronska mreža putova za procesuiranje zvuka i značenje jezika.

Do sedme se godine stvaraju neuronske mreže u mozgu.  Mozak i dalje zadržava visoku razinu plastičnosti te se stoga engleski može učiti poput materinjeg jezika.  Između osme i desete godine plastičnost mozga se smanjuje. Međutim, dijete i dalje uči i zadržava jezik usvojen kroz ponavljano pozadinsko slušanje. Prema dosadašnjim istraživanjima, navedena dobna skupina će tečno govoriti i razumijevati jezik iako gramatička komponenta neće biti usvojena kao kod materinjeg jezika.  Od jedanaeste se godine jezik usvaja na drugačiji način, no ponavljano pozadinsko slušanje u kombinaciji  s učenjem  u malim grupama, pozitivne povratne informacije i zabavan način učenja ostaju jedan od najučinkovitijih načina usvajanja engleskog jezika.

Umijeće i znanost efektivnog podučavanja

Metodologija ponavljanog pozadinskog slušanja znači da su vokabular, gramatika, sintaksa, metodologija i ostali aspekti jezika prirodno integrirani. Uz pozadinsko slušanje dva puta dnevno kod kuće, dijete dolazi na sat učiteljima koji su posebno obučeni za rad s našim originalnim materijalima, pjesmicama, zvukovima, pričama i igrama kako bi se engleski usvajao na jednostavan način. Sve je tako jednostavno.

Helen Doron nastavni proces ima strukturu i određen format – iako dijete nastavu percipira kao zabavu i igru. Okruženje u kojem se uči je univerzalno te se provodi kroz tehnike koje koristi više od 4.000 učitelja diljem svijeta. Nastavni plan je unaprijed definiran, iako je svaki učitelj pozvan da doda svoje vlastite originalne i maštovite ideje. Nastavni plan temeljen je na godinama pedagoškog iskustva i pomno je isplaniran. Učitelju su na raspolaganju svi alati; na tisuće zabavnih igara za svaki tečaj. Navedene igre posebno su osmišljene kako bi potakle djetetovu spoosobnost da razumije značenje i sposobnost korištenja jezika. Naši se materijali redovito revidiraju i unapređuju, a učitelji redovito pohađaju seminare prilikom kojih intenzivno rade na unapređivanju svojih učiteljskih sposobnosti. Iako i sami postaju bolji s godinama podučavanja, kada dosegnu određenu razinu, važno je da promatraju rad drugih učitelja kako bi dobili povratne informacije i potrebnu potporu.

Temelj uspjeha

Naša metodologija i materijali mogu pomoći djeci da tečno govore engleski jezik, što je vidljivo na nastavi. Vidimo kako djeca s lakoćom uče i koriste jezik. Jedinstvenost Helen Doron metodologije je u tome da se djeca uspješno služe engleskim jezikom čak i prije nego što nauče čitati i pisati. Ponekad se dogodi da djeca prije progovore engleski nego materinji jezik. To je zato što je unos informacija sistematičan i do te mjere usklađen s njihovim potrebama da se usvajanje metodično manifestira prije nego što dijete progovori na materinjem jeziku.

O Helen Doron

Helen je započela mali obiteljski posao još 1985. te stvorila jedinstvenu metodologiju s originalnim i revolucionarnim nastavnim materijalima. Njeni su tečajevi procvjetali i posao se naglo proširio kako je Helen obučavala učitelje, trenere i uvodila dodatne programe utemeljene na jedinstvenoj metodologiji kreativnosti i samoizražavanja. Dodane su i nove discipline – poput matematike, fitnesa i razvojnih programa za bebe – ujedinjene pod nazivom Helen Doron edukacijska grupa.

Helen Doron edukacijska grupa prednjači u inovativnosti nastavnih sustava koji pružaju ekskluzivne nastavne programe i kvalitetne nastavne materijale za bebe, djecu, adolescente i tinejdžere diljem svijeta. Helen Doron edukacijska grupa postala je jednom od najvećih edukacijskih franšiza diljem svijeta s više od 800 nastavnih centara u 34 zemlje na 5 kontinenata i cjelodnevnim vrtićkim programima u Turskoj i Južnoj Koreji.

Zamjenska slika
helendoronUrednik

Kategorije

Prijavite se na newsletter
Upisi
Koristimo kolačiće

Korištenjem naše web stranice potvrđujete da prihvaćate našu upotrebu kolačića. Ovdje možete saznati više o tome kako ih koristimo.

Više o kolačićima