Mislite kupiti franšizu? Izbjegnite ove greške.

Prije samo investicije većina budućih franšizera najprije provede dubinsku analizu. Dok takva analiza može uvelike pomoći u saznanjima o franšizi u koju planirate investirati, može otkriti njenu reputaciju i uspjehe i otkloniti bilo kakve sumnje o njenom poslovanju, ipak ne postoji bolji način od samog posjeta glavnom uredu. Iznenađujuće, mnogi se ne odluče za taj korak, ali to je rizik u koji ne biste trebali ulaziti.

Kad se odlučujete na kupnju franšize postoji mnogo stvari koje trebate znati prije nego se potpišete na isprekidanu liniju. Počnite tako što ćete temeljito provjeriti kompaniju. Pričajte s drugim franšizerima. Trebali biste investirati veliki dio vremena i energije da naučite sve što možete o svojim franšizerskim partnerima.

Prije nego izvadite svoju olovku i potpišete ugovor, pobrinite se da odete u posjet u glavni ured. Otkrit ćete da se itekako isplati. Posjet vam daje uvid u to s kim ulazite u posao. Vidjet ćete izbliza kako organizacija funkcionira od vrha prema dolje. Ne samo da ćete bolje razumjeti viziju kompanije iz prve ruke, već ćete imati jedinstvenu mogućnost razgovarati sa svim ljudima koji tu franšizu čine mogućom.

Pobrinite se da razgovarate s ljudima koji razvijaju programe, jer tako možete dublje razumjeti metodologiju. Sjednite s ljudima koji će biti odgovorni  za obuku, marketing i logistiku i koji će vam pomagati da razvijete svoj posao. Trebali biste posjetiti skladište i vidjeti kako funkcionira. Jeste li postavili sva pitanja koja zahtijevaju odgovore??

Očito proces otkrivanja nije jednosmjeran. Funkcionira u oba smjera, dopuštajući svim stranama da se u potpunosti procjene. Istina je da ćete većinu svog dnevnog poslovanja provoditi neovisno, ali ćete ipak ovisiti o glavnom uredu koji treba ispuniti ono što je dogovoreno i odgovoriti na vaše rastuće potrebe.

Dok vi budete procjenjivali franšizu i razmatrali je li ona povoljna za vas, oni će procjenjivati vas kao potencijalnog franšizer. Možete li uspjeti u ovom izuzetno nagrađujućem, ali ipak natjecateljskom tržištu i postići ciljeve koje ste postavili zajedno?

Kupovanje udjela u međunarodnoj obrazovnoj franšizi daleko nadilazi kupnju proizvoda. Ulažete u izgrađen posao. Postajete dio šire globalne zajednice. Zato morate ciljati visoko – prema renomiranom međunarodnom brendu koji pruža najbolju platformu za vaš novi posao.

Zamjenska slika
helendoronUrednik

Kategorije

Prijavite se na newsletter
Upisi
Koristimo kolačiće

Korištenjem naše web stranice potvrđujete da prihvaćate našu upotrebu kolačića. Ovdje možete saznati više o tome kako ih koristimo.

Više o kolačićima