Rad u malim grupama i razvijanje samopouzdanja kod djece
Vesela i zabavna vlasnica Helen Doron franšize Harisa Hazhadar priča svoju Helen Doron priču:
”Ja sam iz Sarajeva u Bosni i Hercegovini. Imam sestru blizanku i stariju sestru. Obje su odlučile potražiti svoju sreću u SAD-u. Moja starija sestra ima doktorat iz genetike i živi u Washingtonu, dok moja blizanka Adisa završava svoj doktorat iz kliničke i sportske psihologije u Sjevernoj Karolini. Nakon što sam završila svoj diplomski studij iz povijesti umjetnosti u Češkoj, vratila sam se u svoju domovinu gdje sada živim i radim. Moj otac je inženjer elektronike, a majka ekonomistica. Uvijek su nas učili da je edukacija pravi način za ostvarivanje snova i želja i ako nešto čvrsto odlučimo, možemo postići sve! Mi pričamo bošnjački s našim roditeljima, ali nas tri smo uvijek pričale engleski jezik međusobno. Bila sam Helen Doron učiteljica dvije godine prije nego sam odlučila otvoriti svoju franšizu i obožavam biti oboje, vlasnica franšize i učiteljica u isto vrijeme, zato jer mi pruža potpunu slobodu da stvorim najbolje uvjete za svoje zaposlenike (učitelje, roditelje, djecu). Podučavala sam engleski jezik i po drugim metodama tako da mogu sa sigurnošću usporediti standardnu metodologiju i Helen Doron pristup. Helen Doron metodologija je jedinstvena, jer koristimo zvučne, vizualne i kreativne sadržaje. Svaki učitelj je kreativan i ima svu slobodu u stvaranju ugodnog okruženja u kojem djeca rado sudjeluju, jer su tu uvijek na prvom mjestu. Za razliku od metoda koje se koriste u (klasičnim) tečajevima jezika, baziranim na pamćenju riječi i gramatike – s našom metodologijom postižemo da djeca nesvjesno kroz igru i zabavu prirodno usvoje engleski jezik.” Harisa entuzijastično objašnjava zašto bi roditelji trebali upisati svoju djecu na Helen Doron tečajeve: ”Nikada nije prerano niti prekasno da vaše dijete počne učiti engleski jezik. U našim predivnim edukacijskim centrima, gdje preferiramo rad u manjim grupama, gradimo djeci samopouzdanje, dok ih potičemo da razviju kreativnost, jezične i motoričke vještine. Učitelji imaju individualan pristup; slušaju što vaše dijete ima za reći (na engleskom, naravno) i spremni su prihvatiti svaku sjajnu ideju koje vaše dijete može imati na satu.”